fredag 28 november 2008

Äntligen har jag en utlottning!!!

Nu äntligen har jag fått ordning på mina bilder och fixat lite.
Har varit runt på bloggar nu och oj vad utlottningar det är. Blev så sugen på att ha en egen liten utlottning. Hoppas att ni har lust att vara med. Vinsterna har jag då "fnulat" ihop själv här hemma i mitt lilla pysselrum. Så vissa skavanker kan finnas......


Vinst 1 ser ni här nere....Ett juligt vintage kort och en liten vintage tavla



Vinst 2 är som ni ser lite julinspirerat det också....tändsticksask (minsta modell) och två stycken julkort.
Så hur går ni då tillväga.....Jo hörreni och speciellt du Sara!! :-)

Ni behöver bara lämna en kommentar på det här inlägget före den 5 december för att vara med i tävlingen för att få en lott.
Länkar ni dessutom till det här inlägget med någon av bilderna så får ni en extra lott!
Drar vinnaren på lördagen sedan....så fort jag gjort allt jag ska göra den dagen.
Hoppas nu att ni vill vara med.
Ps....Har kollat HELA Idol för första gången. Rätt som åkte ut? JA! Kevin sjunger underbart? JA! Ska kolla nästa fredag? NEJ! (har singstar/glögg fest så det går inte). Men oj vad bra Kevin var.
Ha en trevlig fortsättning på kvällen/natten
kram......M

11 kommentarer:

Majas skafferi sa...

Hej!Hittade till dig via "vardagsrummet"..vilka fina vinster,särskilt den lilla tavlan!
Vill gärna vara med i tävlingen,tyvärr är jag inte så hemma på att länka(än)så det kan jag inte den här gången!

Geta sa...

Tjaba!
Vi börjar med kommentaren så för vi se om jag får till en länk senare. Har inte tid just nu.
Det ska bli himla kul på fredag!
Ha det gott!
Kram.

Sara sa...

Jag vill va med! Länkar till dig!!
Kram S

ANNIKA sa...

så fint! jag är med och hoppas....
gustafsson.57@hotmail.com

Granne med Selma sa...

Det är alltid trevligt med eget gjort hantverk och pyssel1 Ser jättefint ut!
Kram Sussie

Anonym sa...

Ja, jag tror jag förstår, jag är alltså med i utlottningen nu!
Vi kanske kan tjuvkika liiite på Idol på fredag. Kevin är ju bara bäst!!!
Ses imôra!
Kram Sara

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Jag tycker ditt pyssel ser jättefint ut! Och jag är gärna med i tävlingen förstås!
kram
marie

Anonym sa...

Hejsan
jag vill gärna vara med och tävla om dessa fina vinster.
Dinn blogg är kul att läsa så det ska jag fortsätta med . länkar i min blogg
kram lolla

Anonym sa...

Vara med i utlottning, självklart!!
Tavlan var jättefin, korten oxå förstås!Du är såååå duktig!!! Smörar man kanske man ligger extra bra till eller??? Kram Adolfsson

ängeln i vitt sa...

Hej!

Kul att du tittade in hos mig. Din kökshörna är så fin. Alla dina lycktor... mi like. Nu ska jag kika lite mer hos dig.

Klart att jag vill vara med och tävla om dom fina vinsterna. Ängeltavlan är sååå himla söt.

Kram på dig / Carina

♥ Pia... sa...

Halllo där ..får en va mâ?.. tack...PIA