tisdag 11 november 2008

Stolt mamma!!!

Stora tjejen var på en intern liten gymnastik uttagning i söndags. Några av barnen skulle få chans att åka till "stora" staden Kristinehamn. Där är det en liten tävling den 22 november. Vi hoppades inte på så mycket för det var ju 19 st tjejer med. De fick göra 3 olika moment och det fanns 2 st ungdomsdomare på plats.
Det visade sig att tösen var en av de 5-6 st med bäst poäng så nu ska hon få åka på sin första tävling.
Gissa om hon är glad!!!!

Idag har vi planeringsdag på jobbet och kommer hålla på tills 20.00 ikväll. Så det blir inga kort inlagda idag. Imorgon jobbar jag till 18.00 så jag får se om jag hinner. Har fått gjort några julkort de senaste veckorna så.....kanske nåt att titta på!!

Ha det gott idag.......


Ps....filmtips....Senaste Narnia filmen var helt ok och värd ett ögonkast. Annars funkar ju ALLTID Notting Hill......suck..... ♥

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Näämen ..oj vad kul för lilla dottern...:)..ser att du gjort om lite ..fint..och såå har du lärt dej göra hjärtan oxå..:)..bra..ha de såå gött i dag..hoppade över pizzan..kramelikram..fra mej...P

Desirée sa...

Grattis til stora tjejen!

Takk for at du er med på blog candyen min!

Ha en fin onsdag!

Klem fra Desiree i Norge

Sara Mårtensson sa...

Vad roligt för dottern! Hoppas hon får skoj på sin första tävling!

Roligt att du är med och tävlar hos mig! Lycka till!

Kram Sara

Anonym sa...

Så skoj!! Säg till om du hänger med så kan vi hänga en sväng på Mazzarin :)

MiaMaria sa...

Lycka till inne hos mig!
MiaMaria