onsdag 19 november 2008

Shoppat på Hem T Gårn

Halloj!!!
Japp jag lever...trodde ni nog inte.
Vill så gärna skriva oftare och lägga in bilder men jag får inte tummen ur riktigt än. Snart kanske det släpper.....
I går hade sötaste Vardagsrummet-Pia ordnat en liten tripp för oss på jobbet. Vi åkte till Maria på Hem T Gårn. Jag hade aldrig varit där så det var riktigt spännande. Det var såååå jättemysigt där. Vi gick runt och plockade, kände och njöt. Sedan fick vi oss te/kaffe och fikabröd. Jag valde en smaskig lussebulle med saffran och russin.
Fick allt hem lite också. Zinklåda med låg kant för att ha till adventsljusen, .......ja, jag får nog ta kort och visa er........
Tog lite kort hos Maria med mobilen....gud vet hur man får dem till datorn.......

Annars är det jämna plågor. Armen mår turligt nog bättre....en aning i alla fall.

Jo ni...sovrummet är färdig målat också och sängen är nedflyttad. Ska mockla till det lite till så ska jag fixa lite kort.

Ska kolla lite Medium på tvn så hörs vi igen....snart hoppas jag.......

kram kram

2 kommentarer:

Sara sa...

Va skönt att du är bättre i armen! Ha det gôtt! Kram Sara

Geta sa...

Vad kul att sängarna är på plats, och att få göra i ordning ett nytt rum. Titta gärna in hos mej för nu tror jag att jag har fått ordning på räknaren. Ha det gott!
Kram.