torsdag 27 november 2008

Lite av vad jag pysslat med.....

I måndags var vi ju några som var med på en kortmakar kväll som Annas scrapbooking anordnat. Gjorde ett kort med ett motiv av den underbara tomten Tomas. Visst är han härligt glöggdimmig..... Måste nog fixa en egen kopia av den stämpeln.





Sedan har jag då provat på med lite vintage pyssel. Har fixat två stycken canvas tavlor i storleken 15x15. På den första blev det lite svart spets, crémefärgade sidenrosor och lite glitterlim på vingarna.
Den andra tavlan fick vit spets, loppis knappar, hjärtcharms och glitter på vingarna.
Det var jättekul att göra. Har några saker till som jag ska visa någon annan dag. Måste spara lite på bilderna så jag har tills imorgon också.........





Båda tavlorna hamnade så fint i min ena hylla. Det blev riktigt bra.
Ska nog ta mig ett varmt bad för jag fryser så...nyser, rôschlig i halsen, stel i nacken...vill INTE bli sjuk. Ska ju fixa advent hela helgen. Ljusstakar fram, lite bak, lite julgodis, fixa granris, skyltsöndagsbesök....massor som ska donas. Får se vilket av allt jag hinner med.
Hoppas ni gillar mina tavlor. Ska ordna till lite vinster så ska det nog bli utlottning så småningom......
Ha en bra kväll alla goa surfare...
Just det....ska ni se filma snart? Varför inte slänga i "Love Actually". Den tycker jag är bra.
Kram

1 kommentar:

Sara sa...

Tavlorna var jättefina!
Kram S