torsdag 20 november 2008

Lite foton äntligen

Äntligen fått in några ynka pysselkort. Har ju då börjat med en BOM - boken om mig själv. Målet är att få många härliga ego sidor samt att titlarna ska ha en musikanknytning. Helst en schlagertitel eller rad ur schlager.....men annat kan duga också.
Har gjort en sida om första skoldagen här nere. Titeln är tagen från en Abba låt....helt underbar låt som ger mig rysningar....



Sedan blev det en sida om min första idrottskärlek - bordtennis. Det blev några få roliga år. Här är titeln ändrad lite....Ping Pong syftar på L Berghagens Ding Dong. Så fyndig jag kan vara........






Så har jag då julpysslat lite också. Två julkort visar jag här nere...ett med en härlig hÄngla bock och sedan med Penny Blacks clearstamps.....slädkottar.
Tyvärr syns mina tändsticksaskar lite dåligt. Men oj vad skoj det är att altra tändsticksaskar. De sista tre röda korten har min dotter gjort. Hon är 7 år och börjar bli jätteduktig tycker jag.
Har lite mer julkort som jag har gjort men de har jag inte fotat än. Ska se om jag hinner på söndag. Fredag går ju bort pga jobb och dotterns gympa.....sedan ska det mysas också. Lördag ägnar vi ju åt första gymnastiktävlingen....

Så där ja....nu ska jag äta något och sedan gå och kojsa tidigt......
Ha det gott.......håll gärna ögon på bloggen för snaaart kan det bli någon utlottning eller sååååå...


3 kommentarer:

Geta sa...

Fina kort.
Visste inte att du hade en pingpong karriär bakom dej!
Kram.

Milli sa...

Jättefina Lo,er och kort du gjort :)Kul att se och läsa lite vad du har för dig :D

Anonym sa...

Massa fint! "Schoolbag in hand"-LOn är verkligen jättefin och man blir helt nostalgisk!