onsdag 26 november 2008

Vårdat sjukling

Har redan visat de här men varför inte igen............

I dag har jag varit hemma med stortjejen som har varit förkyld. Allt verkar dock mycket bättre så i morgon blir det skolan igen. Lilltjejen fick också vara hemma och ha sovmorgon. Det har gått riktigt bra idag. Inga större bråk utan de har lekt....tillsammans!!!!

Sedan dök modern upp.....hon trodde inte att vi var hemma.....surprise! Hon skulle vara så snäll och sätta upp lite julgardiner åt mig. Tyckte min armbåge kunde få vila lite till. Så det har då kommit upp gardiner idag. Tusen tack modern!!!


Har även hunnit med att fixa lite pyssel. Ett kommer jag att lotta ut här i min blogg. Tyckte det var dags nu. Måste ta lite kort och så först. Kan ju viska lite att det går i svart/vitt....lite bling...och är då handgjort med de skavanker som kommer med det......


Börjar få liiite ordning här hemma. Sovrummet känns ok. Flyttade in en Billy bokhylla, låg med dörrar. Än så länge har jag fått in mina Kitty böcker där. Suck...vad nostalgisk jag blev när jag sorterade in dem.... De måste ju stå i ordning allt efter hur de blev utgivna av förlaget.


Nu väntar lite kvällsmat för flickorna, underbart saffrans te till mig, titt på tv och sedan blir det kojs. Börjar ju så underbart 6.30 imorgon.


kram på er........M

Inga kommentarer: