måndag 10 november 2008

Bara något kort skrivet....

Tyvärr värker armen som busen än..... Har jobbat idag och det känns nu. Ska knapra piller och kolla CSI snart.
Har äntligen lärt mig länka utlottningar och tävlingar...tack Pia för hjälpen. Så ursäkta om det blev lite många länkar här bredvid men det var så kul..... Titta gärna in till dem och kolla läget. Jodå Agneta....jag ska svara på frågorna...... Lite kuriosa om mig...eller kanske inte så kuriosa.

1. Fryser oftast....sover helst med raggisar på, gärna jampas...

2. Gillar att ha det plockat och iordning...men det händer ju aldrig att det är det här hemma. Men jag vill sååå gärna få ordning men hur gör man????

3. Har på något konstigt sätt smekt mick-stativet under en Arvingarna spelning....

4. Jag har samlat på autografer...har Pelle Lindbergs och Trance Dance bla. Senaste tillskottet är Joakim Cans (eller stortjejens senaste).

5. Har vunnit Fiskeviks interna skytteliga på 80-talet.....hela 6 mål gjorde jag. Snacka om måltorka det året för laget..........

6. Älskar godis lite för mycket....försöker dra ner på konsumtionen.

7. Cheeze Doodles dip!!!!!! Say no more.........

Så....där har ni lite grand knas om mig.
Men nu har CSI börjat, armen orkar inte skriva mer och jag måste käka lite piller.

Ha det bra så ska jag uppdatera med foton på senaste pysslet så snart jag kan...

Kram

2 kommentarer:

Geta sa...

ja lite nytt fick jag veta. Ta hand om armen nu och sov så gott i raggisarna.
Kram

♥ Pia... sa...

Haha..smekt micken..jaja säger då det..lilla vimsiga vera..VAD får man höra härnäst...:)..ta på dej raggisarna och jamasen ..och ladda för môradagen..heeeeeeeeeeeeeeeeeej..PIA..ja just det..vad kul att du fattade VAD jag lärde dej ...