söndag 23 november 2008

Liite kär ........

Japp...jag är INTE klok!! Ni som tycker jag är lite mossig som gillar Dansbandskampen lär nog idiot förklara mig en aning. Varför.....Jo...jag sitter då här och tittar på REPRISEN. Tycker ju det är ett lite småmysigt program.
Gillade då inte Scotts i början men nu är jag ju liiiite småkär i dom där goingarna. Så kommer de till Parkhallen så får ni allt finna er i att knata dit med mig och skjuta runt kylskåp och så. Ta med er "rocketöfflene" så blir det skoj!!

Annars har vi haft lilla lillebror här så han och maken har burit runt på lite möbler igen. Kan ju tillägga att maken INTE är så glad längre åt mina ommöbleringar....riktigt tjurig idag. Så han fick sätta sig och spela lite WoW så han blir go och glad igen.
Så nu är halva huset ok och andra halvan ser ut som 3:e världskriget. Ordnar det imorgon och på tisdag.
Hinner inte fixa allt för mycket imorgon för då på kvällen ska jag och några arbetskamrater iväg och göra julkort. Ska bli himla skojsigt.

Nej......nu ska jag kolla vidare på reprisen av mitt favvis program "Dansbandskampen".

Ha det najs ikväll.... Ska hinna titta in i lite bloggar. Håller på att få några nya favvisar.

M

6 kommentarer:

Geta sa...

Jo lite idiotförklarad blir du allt. Men du är OK ändå, eller kanske just därför!!
Kram.

Fru Bes Blogg sa...

haha det låter ju urtöntigt bara namnet, men du är inte ensam. Vi är nog ett ANTAL som sitter och gluttar på det i smyg hihi!

Mvh
Fina

vit och pastell sa...

Tack för dina gulliga ord om min Tilda!

Kram Maria

Frida sa...

Vad kul att du vill vara med i min utlottning. Roligt att jag hittade hit.
Lycka till!
Kram Frida

Anonym sa...

Oj tack så mycket :)
Tycker du har en jättemysig blogg också.

Lycka till i utlottningen :)
kram!

Ett hem på landet sa...

Lycka till i tävlingen hos mig!
KRAM