fredag 27 juni 2008

Faster säger hej!!

En liten kort notis om att på tisdagskvällen dök den lilla Prinsessan upp!! Så nu är jag faster till en härlig kille på 2 år och en liten prinsessa (3:e sötast i världen) som är 3 dagar gammal snart.
Vi kastade oss i bilen på onsdag efter jobbet och åkte iväg för att se henne. Mina flickor (som är de 2 sötaste) var överlyckliga, att de sedan fick hålla i underverket var ju toppen!
Gissa vem som köpte massa tjejkläder i rosa nu då........
Tyvärr har jag inte riktigt tid med er den här helgen. Vindskivor och plåtar ska bytas, fönster ska målas och huset ska städas.
Sedan jobbar jag 3 dagar till och så SEMESTER!!! Grattis till er som redan har semester. *tänker lite på L och P*
1 vecka uppe i Dalarna med utgång Mora ska vi hinna med. Lite Dalhalla och Rhapsody in Rock, Tomteland och Sommarland ska det bli. Någon Dalakulla som tittar in får gärna tipsa om annat. Jo Nusnäs och dalahästmålning och loppisen Tullavippan ska vi hinna med också.
Sköt om er så ska jag se om jag kan få till foton på de där korten jag gjort.
KRAM

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter som du får en trevlig helg! Har du hittat skyliften!?
Agneta

Anonym sa...

Hej!! Nu har jag SEMESTER! Skål!
Lisbeth

Vera sa...

Skål på dig du Lisbeth!! Får jag inte se dig nästa vecka då...snyft.

Agneta...som sagt var...liften är hittad och vi vet var vi ska lämna tillbaka den. Dig ser jag i alla fall nästa vecka...skål ändå!!

♥ Pia... sa...

Haha...så det var grejer det...blir visserligen trött när jag läser vad du ska göra allt..kuska runt så..ska de va nöe tess dä..Kram på dej fastra....PIA

Lena sa...

Halloj!!! Jag har en undran!!! Kolla texten:
I’m walking down the street, my feet feel like dancing,
The people that I meet are smiling, romancing
It’s someting in the air that makes it enchanting
This is the place for you and me
We’re a part of one big family

Okej text, kan va ngt, lovande...sen kommer en melodi som får nackhåren att resa sig i ren förtvivlan och skräck...jag är ganska säker på att din make håller med!!! Men hur gick det till???? Fick Pling totalt hjärnsläpp, eller? Det är sånna viktiga och kniviga frågor som cirkulerar i min lilla, lilla hjärna en fredagskväll. Fundera på den du!!! Kram Anna ♥

♥ Pia... sa...

va...menade hon med det..den kära lilla ANNA?..int fattar jag nåt!!??..men vad gör väl de..vi har ju semester..skön söndag på dej..PIA

♥ Pia... sa...

Hej är det varmt på jobbet:)..snart semester eller?...vi hörs..PIA

Anonym sa...

Har dö tage semester? Anners vore dä dax för en öppdatering!!!
ALU