onsdag 18 juni 2008

Tidigt uppe...

Gillar inte det där med att börja jobba 06.30. Det är inte någon bra tid. Speciellt inte när du ska väcka två halvt "döa" prinsessor och få upp dem, klä på dem, kamma hår, borsta tänder innan klockan är 06.15. Men vi lyckades i morse igen. Vet inte hur det gick till med när klockan var 06.15 cyklade jag iväg till jobbet och lämnade maken att fixa resten. Dvs ta på dem ytterjackor och komma ihåg väskor och cykelhjälmar.

Själv var jag alldeles ensam och öppnade båda avdelningarna själv idag. Lite trist men det gick. Så hade vi sedan sommarfest med lekar, dans och sång. Lite glass och jordgubbar innan dess också. En lite lätt rörig dag....tror de flesta behöver semester snart!!!!!!

Så nu sitter jag här igen fast jag borde ge ongarna lite att äta. Asch de klarar sig 5 minuter till.
Idag har min kort-manager (maken) sålt ett kort åt mig, delat ut reklamvisitkort och fått en beställning på ett kort. Så duktig han är. Bara han inte tror att han ska få provision på det hela. Så den här månaden har jag lyckats sålt 5 kort.
Det konstiga är dock att man gör massa kort, de blir liggandes för vem ska man sälja till, och när man väl hittar någon som vill köpa så får man separationsångest över att behöva lämna ifrån sig kortet. På ett sätt så är ju korten mina små bebisar......
Tyvärr glömde jag ta kort på de 6 studentkorten jag gjort. Några av dem blev enligt mitt tycke riktigt bra....

Kolla gärna in hos mina favoritbloggar. Det är mycket fint pyssel hos en del där ni!!!!!
Ska försöka lägga in lite mer foton på datorna så jag har något att trycka in här i bloggen snart.

1 kommentar:

Aud sa...

Hei! Takk for dine fine ord i min blogg!♥ Klart du kan linke til meg - jeg legger deg inn på min link-liste om det er OK. =D

Kortet du har bilde av i bloggen din er skikkelig fint - gleder meg til å se flere av dine kort framover!