måndag 16 juni 2008

Jag blir skogstokig på det här redan....

Nu har jag snurrat omkring för att försöka att lära mig något. Men TJI fick jag. Pia. min Pia, var är du när jag behöver dig som bäst. Måste få mig en liten kurs i hur fasen jag gör för att få dit än det ena, än det andra.
Jag har kommit så långt som att jag bytt mall för bloggen....redan. Men jag håller mig till rosa. Det doftar glamour och schlager om den färgen...aningens pion och ros med för den delen.
Hur som helst. Nu sk*ter jag i det här och går och pysslar lite innan CSI.
Du Pia.....vi hörs :-)
*trött bloggare....redan*

3 kommentarer:

Lena sa...

Halloj vännen! Du är fast i träsket och jag kan tala om att det är fruktansvärt vanebildande, jag lovar! Det är ett gift som man inte kan låta bli. Ser fram mot att få se lite av både det ena och det andra. Gillar din färg!!! // Kram Anna ♥

♥ Pia... sa...

haha...du milde...detta bådar inte bra:)..nu har jag fått en till blog..jag bara MÅSTE följa..du skriver ju ...kanonbra..höörredu..detta blir ingen match för dej ser jag....

♥ Pia... sa...

Du ville ha hjälp med hjärtan?.. ♥..så gör man..PIA