onsdag 18 juni 2008

Smakprov







































































Här har ni då lite smakprov på kort som jag pysslat med under våren. De tre översta är några av de sista korten jag gjort här i slutet av maj. Alla motiv är målade med distresser. Har inte riktigt lärt mig än men jag kämpar på.
Sedan är det lite studentkort gjorda som jag glömt fota innan de försvann till sina studenter. Fiskekillen är ett av de tidigare korten jag gjort så lite tycker jag allt att jag har utvecklats.
Tycker ni att korten känns bekanta så har jag ju varit mycket inne på sidorna till Aud, Asamia, Muhren och några till. De inspirerar mig mycket och jag har nog knyckt lite upplägg här och där.

Nu väntar snart Sverige matchen så ni slipper höra mer från mig nu ikväll. I morgon kanske jag lägger upp lite foton på mina favorit fotogenlampor som jag har här hemma.
Jag har 2 bordsfotogen, 1 hängfotogen och 2 st som är omgjorda till elektriska. Jo jag har 3 små sötnosar också som inte vet om de funkar med fotogen i. Gillar verkligen fotogenlampor. Men det var bara en liten parantes just nu.....

Så ha det bra och kul att just DU var inne och läste här. Lämna gärna ett litet avtryck.......

Ha en trevlig fotbollskväll...................Go Zlatan, Go Zlatan

7 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Äh.. Zlatan ...släng dej i väggen...här kommer......:).... du , vad sa du 16 plats..har t.o.m varit på 6 eller om det var sjunde:)...men då får man vara mycket aktiv här i blogglandia..och det har jag inte varit nu sen i vår..mer lagomt nu.....finfina kort ...ska väl säga att jag tittar på dina kort och gör som du..hehehehehe..ha det..syns i môra va?..PIA

Anonym sa...

Äääääntligen!!!!
Det var på tiden att du hittat till bloggvärlden!!

www.veronikap.blogg.se

sophia landry sa...

These are lovely Malin! I'm so glad you made a blog. It is so nice to see what you have made. Can't wait to see your next projects. To bad I can't understand the words, but the cards are so lovely that it does not matter.

Aud sa...

Oj, så mange lekre kort!♥♥♥
Nydelige er de!

Gleder meg til å se dine lamper - vet ikke helt hva du snakker om, så det skal bli spennende å se!

Synd at det gikk 'åt skogen' med fotballen da....

Sanna F sa...

Jätte många söta kort!
Fotbollen tittade inte jag på - jag scrappade istället :)

Anonym sa...

vilka härligt alster du har gjort!

Anonym sa...

Vad kul att du hittat lite att inspireras av inne hos mig ;0)
Ha en skön midsommar!