söndag 8 februari 2009

Erkännande som sitter långt in.......

Måste med sorg i hjärtat såga mitt absoluta favvis program.....Melodifestivalen. Första gången på många år som jag blev liiite besviken på hela evenemanget. Programledaren - tja kasta ut eländet och in med min Luuk igen. Låtarna - riktigt hyfsade faktiskt. Röstningen - jisses vad bökigt det verkar...och en öststatsjury som ska lägga sig i...men hallå. Dueller redan nu, bara att såga - gillar INTE. Så det var lite blandade känslor i lördags. Men jag kommer troget ändå att titta på spektaklet och hoppas att det blir bättre-

Försöker få bort lite julgardiner----bättre sent än aldrig. Så nu känns vardagsrummet riktigt trevligt.

Nu ska jag kura mig i soffan, frysig värre. Så ska jag se klart på Gossip girl....gillar faktiskt den serien.

Så kram på er allihop.......M

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Du då är vi två!!..aj jag sågade lellandet på direkten..bläää..snälla snällla snääla..va faan vem vill va snäll!..fryser du..inte sjuk väl..nää komigen nu..ses i möra..heeeej..PIA

♥ Pia... sa...

Å nu var stavfelsstava framme igen...ja, skulle det vara och eländet skulle det oxå vara..kom igen skulle det vara med..hohoho,..så jag skriver..hej igen..

♥ Pia... sa...

Äh vad tusan..skriver en till kommentar..bara för att jag inte har nåt att göra just nu..paus du vet....å te skogen ska ja i möra å..da får det allt slute å snööe..för det var tongt och pulse i snöön...PIA

Geta sa...

Håller med du!! Rörigt värre var det. De låtar jag tyckte var någorlunda kom inte ens med bland de fem!
Säjer som Pia du blir väl inte sjuk!!
Syns i möra.

Lena sa...

Halloj!! Här är det en som ska erkänna att jag inte såg det alls, känner mig helt ute, SUCK!! Du får sjunga alla låtarna för mig imorgon, så jag vet vad alla snackar om!! Kram Anna ♥