måndag 16 februari 2009

No ork för blogging

Ôrker itte blogge nô varre just nu. Är bara trött och schleten. Måste städa lite här och där för svärföräldrarna kommer på torsdag kväll. Bäst att det ser hyfsat ut i alla fall.
Helgen är därmed bokad...Stumpan fyller 8, gympa för stora på fredag och lillan på lördag. 8 års kalas på lördag och söndagsvila.

Men nu åter till Mellon!!!
Det var ju dags för andra omgången i lördags. Myyycket bättre än första gången. Såg tom charmen med Petra Mede....det var humor i lördags. Bidragen var mycket bättre.
Lili och Sussie - kändes som en fredagskväll på Arvika Parken....måste leta upp min gamla autograf....
Lasse Lind - gillade refrängen....svängigt och liiite likt Håkan Hellström fast Lasse kan sjunga bättre.
Jennifer Brown - go musik men......
Heat - me like...lite Europe-känsla...och vilka goa vita tights han hade!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PTV.....
Amy - lite för låg i ton i verserna så det lät inte allt för bra. Refrängen godkänd.
Cookies and Beans - den gillade jag också. Lite go country-gung.
Markolioo - nu snackar vi humor igen. Driva med ryss-vinnaren....helt underbart. Smäktande tongångar från M är väl inte vad man förväntar sig......
Måns - ögongodis för mamma!!!!! Han har så go röst och inte helt fel att vila ögonen på. Låten gillade jag så för mig var han självklart nummer 1!!!!

Ser fram emot lördag igen. Hoppas det håller hyfsat mått.

Nu ska vi städa lite och sedan lägga barn. Har inte bestämt mig för om jag ska börja följa 183 dagar med Tuva Novotny eller gamla trogna CSI (med nya Bevvan som förband). Vi får se.....

STOR kram till er alla............M

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahhaaaaa...så du ä sleten men lelle stumpan då...får ta det litte lugnt på måndagen hädanefter då..ändå körde jag inte med dej som jag tänkt göra från början..:)..nää skämtar bara lite med dej..förstår varför du är sleten...men du ska se..örken kommer att tebx...vänta bara en stund..tror jag ska se tuvas serie..får e..ha de..och kör lugnt på kortvasan i mörn..kram..fra..mej..