söndag 22 februari 2009

Lungnet sänker sig....

Nu har svärföräldrarna lämnat huset. Känns skönt att vara tillbaka till det normala. Kollade ju in Melodifestivalen igår.
Det var väl hyfsat ok.
BWO - var väl så där.....lite seg.
Molly - duktig tjej och fin låt.
Röd räven med Co - den gillade jag faktiskt. Lite go gung i låten.
Micke Rickfors - helt ok....men störde mig på hans scensätt. Blundade och då blev det bättre.
Sofia - hmmm....var det inte svenska melodifestivalen....blääää
Maja - go låt men inget för melodifestivalen
Velvet - vilken bakelse...helt ok låt
EMD - små tjejerna här hemma höll tummar och tår för dem....det gick hem. Gillar E, gillar D men byt ut M.....

Vad blir det nästa helg tro?? Jag är på pysselträff så om jag ser det vete gudarna.

Nu ska jag käka lite morotskakemuffins....mums......

1 kommentar:

Geta sa...

Vad du har varit aktiv på bloggen. Haft tråkigt eller:)?
Nu är ju allt som vanligt igen förrutom att du kan njuta av en veckas ledighet. Gör det ordentligt!!
Kram.