fredag 20 februari 2009

För 8 år sedan......

hade jag kl 18.55 varit mamma i ca 50 minuter. Tänk så fort det går. Vi har alltså firat storatjejens 8 års dag. Från början var det meningen att jag skulle följa med henne och vara med i skolan. Men vid 4-tiden imorse hade jag en febrig och hostig tjej här hemma så det blev till att stanna hemma.
Presenter blev det däremot. Hon har fått sig biobiljetter, 2 singstar spel (kommer nästa vecka på posten), skiddress, mössa och lite Polly Pocket. Det var från oss det.... Sedan är farmor och farfar här och från dem kom en discokula med ljus att hänga i taket, kläder, pengar och lite pysselsaker. Imorgon kommer mormor, morfar, morbröder med bihang och barn på kalas. Så vi har en fullbokad helg.

Själv måste jag ta tag i mitt pyssel. Nästa lördag bär det ju av till Kolbäck på pysselträff......
Nu ska vi kolla Let´s dance snart och sedan ladda för melodifestivalen imorgon. Tyvärr fasar jag för att återstående två deltävlingar INTE kommer att hålla måttet..........trist.

Ha det gott alla goa glada........

Kram....M

2 kommentarer:

Viola sa...

Vad roligt att du tittade in och tog en lott så jag hittade till dig! VIsst går tiden fort, och helt plötsligt så är dom vuxna som mina två långa män är.....det är bästa tt ta tillvara tiden...här blir det landet och schlagerkväll, ha det skönt, kram VIOLA

No.15 sa...

Hej!
Ville bara titta in och berätta att jag bloggar inte på vintage shabby chic längre...utan husno15.Jag håller med om att tiden går fort1 Båda mina har växt om mig nu!
Ha en fin helg!