torsdag 29 januari 2009

Jo´rå......

Börjar med att slänga in ett foto på ett kort jag gjort nyligen. Givetvis massa rosa och bling!!!!



JA.....jag lever!! Jag har bara inte haft tid och lust på ett tag. Har blivit en soffpotatis!!!! Sedan är det sååå jobbigt att lägga in bilder...suck.


Snart slut på veckan....gud så skööönt. Lördag bär det av till Boda Borg för lite skojsigheter. Det är vårt förskoleteam som anordnat lite kuligheter för personalen i området. Som vanligt är det dålig uppslutning. Folk har de mest konstiga ursäkter för att inte åka med. Jag ska i alla fall med och så ska även Super-snälla-silver-sara. Vi ska rocka FETT. Sedan ska vi parta i bussen hem. Länge sedan jag partade på bussen hem....var nog under min fotbollstid som vi partade på bussen hem.........


Men om ni orkar hänga i och vänta ut mig så kan det hamna lite kort på den här sidan när man minst anar det.....................................

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Ja här kommer en som har en ursäkt..ä för gammel rent ut sagt:)..rocka fett du vera lille...men tänk på måndan..då ska du få bekänna färg..bara så du vet..pass öra å..så de inte hamner i klistre..kram på dej partabruden..PIA

Sara sa...

Jättefint kort!

Då syns vi i morgon då!
Kram S

Milli sa...

vad roligt :) har lust att åka dit jag också, någongång i livet. Du får skriva och berätta sen hur det var då så jag kanske blir mer sugen..

Britt sa...

hej!
Vilket fint kort du har gjort!
Hoppas ni får kul på Boda Borg.

Kram Britt