torsdag 1 januari 2009

Årets första shopping.....

Jovisst har jag redan nät-shoppat. Efter en skojsig nyår med Abba-singstar och Guitar Hero så var det givet!!! En beställning på ett Abba-singstar är lagt på CdOn. Men vi stoppade inte där jag och maken. Tänk att det slank med ett GuitarHero III med 2!! gitarrer. Så nu blir det party här hemma.
Kan tänkas att det blir en liten "najs" personalfest här hemma längre fram i vinter/vår. Så bara att gurgla igång Abba-rösten och värma rock-fingrarna nu tjejer. *ropar på Sara, Lisbeth och alla de andra coolingarna*
Så där rök då julklappspengarna.........

Gårdagen var skojig och klockan blev 3 innan vi kojsade. Då hade jag hunnit testa WII fitness plattan också......KUL.

Imorgon ska jag jobba.....kära värld så konstigt. Men efter det har jag 4 dyrbara lediga dagar kvar. Tänk vad fort det går när man är ledig.

Ha en go kväll.
Kram..........M

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va trevligt me en personalfest!!
Sjunger upp mej genast!