tisdag 3 augusti 2010

Snabbis

En kvick tur in på bloggen bara.
Vill bara berätta vad glad jag är över att Jakob Hellman var med på Allsången. Gillar hans skiva så himla mycket. Lyssnade jämt på den på gamla goda tiden när den kom ut. Visst...han är lite speciell och småstirrig ibland, ringrostig också. Men vem bryr sig...han är bra!!!

Sedan diggade jag lite till The Baseballs också. På fredag ser jag dem live på Arvika Hamnfest. Jag och mannen ska dit tillsammans....var inte igår vi gjorde utelivet ihop. Ongarna ska sova hos mormor och morfar. Ska blir trevlans värre. Sedan får vi se Amanda Jensen, Darin, The Ark och gamla hederliga Sven-Ingvars. Var nog nåt mer men det kommer jag inte ihåg.

Sist men inte minst så har jag och stortösen varit med min mor och far på svampjakt. Var riktigt kul för vi hittade hyfsat mycket. För oss är 3/4 dels papperskasse en hel del. Vi är inte så duktiga på att hitta svampar.

Så nu avslutar jag kvällen med att se den grymt najsa filmen "The Weddingsinger" med Adam Sandler. Den är så go. När hans kumpan i bandet sjunger "Do you really want to hurt me" om och om igen på en bröllopsfest....det är lite humor det tycker jag......

Ha en go kväll alla
kram

3 kommentarer:

Geta sa...

Välkommen tillbaka! Kanske ses vi te hälja när vi rockar loss i hamna.
Kram.

♥ Pia... sa...

Tja varför inte..men ja har ingen embossfön..kanske får ja låne din:)..ha de gött på jobbet..syns väl te vecka da:)..

♥ Pia... sa...

DU NU såg jag ju vad det stod.. du är oxå ledig..hihi..ha de gött hemma då istället..:)