tisdag 10 augusti 2010

Sista veckan

Så var det dags för sista veckan på semestern.
Har inskolning på fritids för minsta tjejen. Var där i 2 timmar idag och hon var så nöjd. Ytterligare 2 timmar väntar i morgon.
Innan dess ska tippen besökas och sedan kanske en tur till Erikshjälpen.

Idag har vi bakat kladdkakemuffins. Blev torra och misslyckade. Sist blev de så jäkla bra, besvikelsen var stor.
Men vi smaskade i oss en varsin med lite göttigt klet på.

Under helgen har Arvika Hamnfest gått av stapeln. Fredagen förgylldes av The Baseballs. Var så sanslöst bra och jag stod inte still en sekund.
Lördag var det dags för Sven-Ingvars och sedan The Ark. Dansade mig trött och sjöng mig hes, så JA det var en toppenkväll.
Den avslutades med ett stopp hos grannen som haft 50-tals fest. Jag stannade någon timme på efterfest med skumpa och bra musik. Så 02.45 kom jag hem, var inte igår som man var ute så länge.

Nu blir det kojs.....Tänkte försöka vända lite rätt på dygnet.
Eller ska sanningen fram så går mannen och lägger sig snart. Jag är för mörkrädd för att stanna uppe själv................

Nattinatti

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Kunne du väl ha ringt så hade jag kommit å smaskat i mej en sån ja med...:).. Nää vet du..nu är det dax för slanking ..igen..denna semestern harre vore alldeles för många fikastopp.. snyft..får väl skylle mää själv..eller vad säger du..mörkrädd..joo lite ja mää.. natt natt...

Om mig... sa...

Klart du ska passa på att efterfesta lite =) inte varje dag!!!!!! njut av ledigheten nu kramar