onsdag 25 augusti 2010

Några fler kort

Börjar bli piggare från förkylningen nu. Hostar mig bara till träningsvärk fast det är tillräckligt. Tänkte lägga in lite kort jag gjorde innan sommaren. Så håll till godo......


De två första korten är med Gorjuss motiv. Tycker de tösera är helt underbara. Är väldigt nöjd med det röda kortet. Gillar blandningen av rött och svart.




Sedan har vi Magnolias 50tals kille. Jag tycker det osar 50tal och Elvis om honom. Han är så härlig. Finns en tjej som matchar stilen också. Har gjort ett stafflikort.






Sist ut är det rosa kortet. Motivet, jättefint rosmotiv, har jag skrivit ut på datorn. Tror det kommer från http://misscutiepieinspiration.blogspot.com/

Börjar bli riktigt pysselsugen igen. Men måste städa pysselrummet först och sälja bort massa saker.

Någon som är intresserad av scrappapper och motivstämplar???

Ska hosta vidare nu och vila skallen innan jag ska försöka fixa tvätten.

Kram på er



1 kommentar:

HelenaN sa...

Ja, visst är de fina Gorjuss Girls tjejerna!? Ett kort med såna på kan aldrig bli "fel"
Hoppas du mår bättre i förkylningen!
Kram HelenaN