söndag 1 augusti 2010

Småsugen igen

Börjar bli lite sugen igen på att ta upp det här med bloggen. Kanske kan försöka med några inlägg i veckan, men vem vet....

Har i alla fall 2 veckor semester kvar och det är så skönt. Strunt samma att vädret är skit, jag är ledig och gör vad jag vill.
Har tillbringat en vecka hos mannens släkt i Västervik. Hyfsat väder och vi kunde bada några gånger. Tog en liten biltur ner till Kalmar en dag och vandrade runt. Trevlig stad. Sedan så åkte vi över bron till Öland för en glass. Det var ju himla kul att åka över en så lång bro tyckte 6-åringen.

Så var vi en fredag-söndag i Halmstad. Bodde på hotell, var på äventyrsbad och busfabrik. Blev en ganska lyckad resa trots skitväder. Träffade ju gulligaste pyssel.net-Frida. Himlans trevlig tjej.
Gjorde några timmar i Ullared också. Riktigt skojigt så det blir ny resa i slutet av september.
Var tänkt att tälta i Borås men regnet ÖSTE ner så vi for hem istället.

Morgondagen borde ägnas åt städ av pysselrum. Har ett bröllopskort som jag måste göra. Sedan har jag massa stämplar (mest Magnolia och hÄnglar) att sälja, mönstrat papper och dekorationer med.
Men vem orkar lägga ut på tradera. Nu är det på försök att få till en pyssel-loppis, har pratat lite med några goa erfarna pysslare så...... Återkommer med mer info om det blir något.

Ha en trevlig kväll alla goa.
Återgår till 2:a Harry Potter filmen (för vilken gång iordningen vi ser dem vet jag inte)

kram.......

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

nä men du..så påhittigt med pyssleloppis??.det kommer jag på:)..ha de gött..kram.pia

Frida sa...

Hurra hurra hurra! Saknat ditt bloggande ju! KRAAAAAM!