tisdag 30 december 2008

Lite tankar och pyssel......

Inte länge kvar nu på 2008. Snart tar vi klivet in i 2009 och det är väl helt ok det med. Ett nytt år att se fram emot. Saker som ska göras och fås i ordning under nästa år. Finns en hel del projekt här hemma....bara bristen på kosing sätter stopp. Behöver verkligen renovera badrummet nästa år, måla om några rum och möbler, fixa i trädgården, få till en trevlig semester, gå på Arvika Festivalen, Dalhalla och Rhapsody in Rock -eller hur L. Så det blir nog bra nästa år. Ett år närmre till att fylla jämt....men det får bli 38 först....smaka på det du....38!! Kan jag verkligen fylla så mycket. Det var ju bara igår som jag var 25... Åldersnoja - nepp. Har inte haft någon hittills och tänker inte ha någon. Finns en tjusning med varje ålder. Jag är mer nöjd med mig och livet nu än vad jag var när jag var 25.

Nej ni...nu ska jag faktiskt gå upp och stämpla upp lite motiv så jag har att färglägga under helgen som kommer. Sugen på att pyssla lite och få lite kort gjorda.

Här nere ser ni min härliga kalender. Var med på en pysselkalender och fick hem 24 goa pysselpaket. Så jag har öppnat ett varje dag och fått lite kul saker. Sedan har jag shoppat på pysselrean hos Kortmakaren. Hoppas det mesta fanns...en och annan promarker blev det.

Så nu får ni alla ha det så bra. Och så ses vi nog inte förrens 2009.
Kram........M

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

heeeeeej....nää vi syns nog int förrän näste vecke..måå såå gott..och tat lugnt i nyår..tänk på alla musklerna dina:)..gott nytt år..PIA

Anonym sa...

Ja vi måste väl till Dalhalla igen!
De va ju så bra men då ska de va hotell för dej å!!

Geta sa...

Men du... vi kommer ett år närmare... fler semesterdagar....halva semester dagar ... och 40+ på festivalen var det va!!!!
Ha en trevlig nyårsafton!
Kram.