lördag 27 december 2008

Körslaget.....

Så har då dansbandskampen visat sitt sista program med Lars Kristerz som vinnare. Då är det dags för nästa lilla MalinsMusikstund....Körslaget!!!
Gillar de häringa musikprogrammen och körslaget har då börjat igen. Såg alla avsnitten förra säsongen och det lär nog bli så i år med.
Nu efter första programmet är jag dock liiite besviken. Team Timo var första kör att åka ut och det var INTE rättvist. Timo är ju en helt underbar figur som man blev glad av...lite nördigt go så där.
Måste säga att jag nog tyckte att Lagailia var den som kunnat lämna programmet.

Så....nu har jag fått klaga av mig lite. Ska sätta mig och kolla på Lewis nu.
Har hunnit med lite bio idag också. Jag och stora dottern var och kikade på LasseMaja. Spännande barnfilm tyckte tjejen....helt ok tyckte jag. Imorgon ska jag med Hökenfröken på Australia och på måndag ska jag med lilltjejen och kolla på Mamma Mu. Sedan får det räcka med bio på ett bra tag.
Skulle kunna tänka mig att se Allt flyter och Disco-daggarna....

Ha en trevlig fortsättning på helgen.

Kram......M

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Tjena,....åååå du såg du slutet på Lewis...?...jag hmm..råkade slumra till..JAG SOM ALDRIG sover när jag ser på tv..somnade!!....hmm..nu vet jag inte hur de sista fem..tio minuterna blev..j''''--'men men ..har nog latat mej för mycket nu verkar de..i morgon får det bli en lååång prommis..ha de såå gött..PIA

Anonym sa...

Även jag tyckte att LaGaylia kunde åka... Men men!

Geta sa...

Tjena! Såg faktiskt lite på körslaget jag oxå, håller med om att Lagaylia kunde åka ut.
Hörde att filmen var bra, kanske nåt för mej tom!
Lugna gatan på jobbet.
Kram.