onsdag 30 juli 2008

Datakrasch

Här har då datorn total pajat. I fredagsmorse var den helt stendöd efter att ha krånglat ett tag. Maken har nog provat allt som går. Började med att jag!! tryckt på någon knapp och sedan var allt kaputt. Fick igång det tillslut bara för att upptäcka att windowsprogrammet upphört att leva. Mer krångel och mer och mer....... Nu sitter jag här med MIN alldeles EGNA helt NYA bärbara dator. Tar ett tag innan jag lärt mig få in korten mm så ni får vänta lite på foton.
Har överlevt svärföräldrarnas besök....maken har inte WOWat på en hel vecka!!! och allt är väl ok. Har sista semesterveckan nu och njuter av den. Blev en tur till auktionen i Högvalta idag. Ropade in en söt liten...nja ganska stor faktiskt, nipperask. Bild kommer så småningom.
Ska plocka undan lite nu för imorgon hoppas vi på att kunna åka och bada i Racken eller Bôttvika.
Så ha det så gott alla glada så hörs vi igen......kram!!

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej..oj har du fått en bärbvar!!! lyckosten:)..kul...det är nåt jag ska skaffa mej ox..en egen.....auktionen ..den glömde jag bort:(..var det mycket ?...vi hörs du..simma lugnt..PIA

♥ Pia... sa...

haha..du var tryckfelsnisse framme igen...BÄRBAR ska det ju vara...

Lena sa...

Halloj!! Trist med datorn men kul med en ny!! Nyfiken på dina fynd...visst är det kul med auktioner, det har blivit lite dåligt med det i år, tyvärr. Ha det bra, syns på måndag!! // Anna ♥

♥ Pia... sa...

Hej..harru slut på semestern nu?..och harru kraschat färdigt än?...väntar på att höra av dej...PIA