måndag 21 juli 2008

Anmäld till POG

Japp....då har jag gjort det!!! Anmält mig till POG - Pysselorgie Göteborg. Brukar ju hänga på ett forum som heter Pyssel.net - superställe. Där har de Göteborgiska pysslarna dragit ihop en stor träff i Oktober. Jag är nu anmäld och tågbiljetter är köpta. Sedan blir det en hel helg med pyssel från tidiga morgon till sena natten.
Ska bli himlans kul att träffa massa folk. Kommer ha sällskap på tåget av Sayurii från Kristinehamn så det bli kul.
Annars fortsätter städ och ommöblering här hemma....återkommer!!!!!

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men du vad roligt...superkul...:)..en hel helg..inte dåligt du...ska bli kul att få se allt du gjort sen då....hehe...om du inte bara pratar förstås....nej nu ska jag titta lite mer vad du gjort..so long...PIA

♥ Pia... sa...

oj nu såg jag att det varit loppis ..aj det missade jag..den där lådan du..den ville jag ha:)..superfin...och tusan oxå..PIA

sophia landry sa...

Wow, if those are your vacation pictures, then they look amazing!! That little cabin looks like such an adorable place to spend time. It must have been a wonderful time for the children. I am so glad that everything arrived ok. I did not bring my computer so was not keeping up with e-mail till I got home. Hope everything is well and that you have a little vacation time left...you no to relax after being busy relaxing lol.