torsdag 25 november 2010

Mer smycken

Så var det dags igen för några smyckesbilder. Först ut är ett litet set som jag gjort. Armband och ett halsbandshänge i juliga färger. Den här gången har jag provat att trä armbandet på elastisktråd. Det funkade helt ok. Den andra bilden är på ett armband i memorywire med gummislang och lite olika pärlor. Givetvis slank det med något rosa där med. Försöker hålla mig ifrån det ibland men ooooj så svårt.


Idag fick jag en påse med smaskiga smyckessaker i på posten. Hade beställt lite mer pärlor, gummislang och memorywire. Sedan slank det med en hel del annat också. Så strax blir det till att gå upp och börja pärla lite skulle jag tro........
Imorgon ska båda tjejerna till mormor och morfar hela helgen. Det blir överraskning där för dem och de anar ingenting.... Så ikväll ska vi packa efter listan de fått av mormor och morfar. Reflexväst, ficklampa, gossedjur, pengar och massa varma kläder.....vad ska hända tro???
Jag och mannen ska ha det lungt och skönt hela helgen....fast oj vad vi kommer sakna tjejerna.
Fredag ska vi bowla med mina två bröder och deras respektive och lördag kommer ägnas åt shopping i Karlstad. Undrar vad mannen ska säga när han hör att shopping innebär besök i pärlaffär, scrapaffär, panduro, Ikea och leksaksaffär + några härliga affärer till.....
Nu ska jag umgås med mina töser och ha det mysigt....de är ju så underbara....oftast.
kram Malin

Inga kommentarer: