onsdag 24 november 2010

Har pärlat lite armband

Pärlor är livet.......




Här är en hög med armband som jag gjort under några veckors tid. Ser ut som godis nästan.
Det är så kul och avkopplande att sitta med pärlorna och sno ihop ett härligt smycke....
Ett grönt julset som jag gjort. Halsband och armband.....och till salu....


Härliga färger, armband, örhänge och två olika sorts halsbandshängen. Det ena är en ängel. Även det här är till salu.



Rosa armband på wire. De är gjorda på dubbeltråd med pärlor då och då som håller ihop dem. Blev riktigt bra faktiskt.



Juligt armband på memorywire. Superkul att göra och läckra blir de.


Jag och rosa.....måste nästan alltid ha lite rosa med. Memorywire, gummislang och pärlor.


Även det här är memorywire. Tycker själv att det här armbandet blev jättesnyggt.
Nackdelen med pärlorna är ju att jag just nu glömt bort allt mitt härliga papperspyssel. Stackars stämplarna ligger och hojtar på mig i någon ask. De underbara papperen börjar bli dammiga och blommorna slokar.
Fast igår kväll fick jag till 3 julkort faktiskt. Väldigt enkla men ändå.
Har massor av stämplar som jag måste sälja bort....mest Magnolia och hÄnglar. Får se om jag får tummen ur och tar tag i det hela.
Ska försöka att återkomma snart igen med mer pyssel.......
Just det....har ni inte kollat in bloggen husmorsskolan så gör det genast! Den är sååå mysig och bloggerskan är också mysig.
Ha en bra kväll
kram Malin



















2 kommentarer:

Maja sa...

Åh, vilka fina smycken du har gjort! Roligt att se dem. Vad gulligt att du tipsar om min blogg, förresten! Tack för det:)

Kram fr Maja

babbalalla sa...

Hej, googlar lite på hÄnglar till salu o kom då till detta inlägg... Har du några kvar som vill flytta?! ;)