måndag 30 mars 2009

Varför bloggar man.......?

Det kan man ju undra. Har surfat runt lite bland bloggar och läst. Ser att det finns en del som blir lite sura över att folk inte kommenterar.
Själv trodde jag att man bloggade lite för sin egen skull och inte för att folk ska kommentera. Visst, vill någon kommentera om det jag skrivit eller över bilder jag lagt in så är det JÄTTE kul. Men hos mig är det inget tvång. Vet själv hur lätt det är att bara titta in och läsa lite för att sedan slinka ut igen utan att ha kommenterat. Jag kommenterar när jag har tid och lust. Ibland vill jag bara läsa så många bloggar som möjligt utan att det ska ta massa tid att kommentera dem alla.
Så ni är fortsatt välkomna att läsa allt onödigt och ointressant jag skriver utan att för den delen behöva kommentera. MEN....(som Tony Irving brukar säga) så blir jag självfallet jätteglad över en kommentar om ni har lust och tid.

Nu till annat onödigt..... Håller just nu på med att kolla in tvserien "Heroes" på DVD. Missade den när den gick på tv. Tycker att den är helt ok och efter att ha sett säsong 1 så bara måste jag se resten. Har surfat runt på nätet för att se hur många säsonger och avsnitt det är men har inte fått det riktigt klart för mig. Hoppas det inte är en evighetsserie bara.......

Annars så är jag hemma och lite ynklig just nu. Hosta, bihålor, fryser och allmänt förkyld. Var ett tag sedan jag var sjuk så det är väl min tur nu.

Pyssel.....blir det inte så mycket just nu. Har ingen ork med det. Behöver städa pysselrummet och rensa lite.

Nu ska jag ta och inta horisentalläge i soffan igen.
Ha det så gott alla...........M

2 kommentarer:

lisbeth sa...

Men stackars liten...krya på dej så ses vi snart på jobbet!!

Geta sa...

Stackare!
Ja du det finns nog många olika anledningar till att blogga, men visst är det kul med en liten hälsning, speciellt när man är sjuk! Krya på dej!
Kram.