onsdag 25 mars 2009

Ferlååååt....

Har bara INTE orkat uppdatera mig. Melodifestivalen tar musten ur mig. Men imorgon har jag lovat storövning på låten "snälla, snälla". Ska packa gummistövlarna och brudklänning ala 60tal å sen så kör vi....... Mycket dumt man lovar ongarna på jobbet.
Annars så ligger jag och min jobbar Sara risigt till....eller......Kan sluta i en anmälan eller vad tror du Sara??? :-) Hihihihi...kul är det i alla fall att tracka folk så där lite lagomt när de så snällt ber om det....
Och nej då alla ni 4 som läser min blogg...det är inget allvarligt. Lite nyp i stjärten har ingen dött av eller.....hahahaha.

Äta rätt har gått sådär den här veckan....inget vidare alltså. Men vi får ta nya tag.

Sedan har dom trackat mig på jobbet....stackars mig. Varför undrar ni.... JO...jag kollade in filmen "Hundtricket" när den gick på tv härom kvällen. Liiite kär blev jag allt i Linus Wahlgren, just för stunden och för den filmen. Men tror ni man får vara det då... Nehej då. Sedan tycker jag att Björn Gustavsson är lite småsöt också......Gillar söta pojkar.
Men jag lovar att jag är liiiite...mycket.... stormförtjust i Hugh Jackman. Suck, pust och stön vilken läckerbit. Australia kan man se hur många gånger som helst och jag bara sitter där helt förtrollad och tonårsfjollig över att han är såååååå mycket MAN. Me like den kroppen A LOT!!!

Annars rullar livet på. Ser fram emot 1 maj!! Lite singstar, lite vin och trevligt sällskap. Hoppas på ett besök iklätt fluga och förkläde....enbart....eller......hehehe......

Ha en lugn och trevlig kväll..........M

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men lilla gumman...har oftast hört talas om gubbsjukan men va ha du drabbats av?? Kram Lisbeth

♥ Pia... sa...

Hyahahahhhaaa..Ja vad säger man..gillar små söta pojkar..ajajaj..hmmmm.. var ska det sluuuta hööörredu :)ja du, får man see eländet..feeerlåt uppträdandet i morn kanske..??..kram..PIA