söndag 8 mars 2009

Helgen lider mot sitt slut

Alltid lika trist när söndagen lider mot sitt slut.
Snart har första veckan som jag "pointat" tagit slut. Det har gått riktigt bra...fuskat liiiite. Men är man på kalas så är man.
Har rensat bland alla mina stämplar så snart ska de läggas ut på nätet för att säljas. Tänkte få ihop till en Cuttlebug och lite Tim Holtz stämplar. Han har såååå många fina. Sedan måste jag köpa lite chalks...så fina som jag fick låna av Frida på pysselträffen.

Vi sov över hos min mor och far inatt.... jag och flickorna alltså. Där smaskades det god mat och kollades melodifestival. Vad jag tyckte om kvällen..... Tja ni. Jag gillar melodifestivalen oavsett kvaliteten på låtar.
Det ska bli intressant att se finalen i alla fall. Så nästa lördag dukas festbordet och glitter scarfen sätts på. Sedan ska vi mysa hela kvällen och heja på..... Det får vi se det..........

Har fixat lite wokade matlådor som ska ätas under veckan. Det blir första veckan Mannen jobbar kvällsvecka. Vi får se hur det kommer att funka....för oss här hemma alltså.

Nu ska jag krypa ner i badet och ha det skönt.

Kram.......M

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

hej du..det var värst vad du fixar till det..wokade lådor ..mmm..det lät inte såå dumt..ja idag har det varit en sån där suugen - på -allt- som -finns- i- skåpen- och -inte- finns -i- skåpen- utan- i- affären-..ja vi får la se i mörn..syns da..hej..

Viola sa...

I morgon lämnar jag ditt paket på posten, här var det en som var och så andra chansen igår, en rikig upplevelse och vilken skillnad på ljud och stämning live, ha det nu så bra i veckan, kram VIOLAN