tisdag 28 oktober 2008

Fått skäll igen......

....ja att jag inte uppdaterar här alltså.


Fast just de här sista dagarna har jag haft fullt upp med att "spackla"!!!


Nja det är nog mest latmasken som slagit till. Eller så kanske jag fortfarande är POG-bakis. Pysslade ju ca 25 timmar den där helgen och sov kanske 4 timmar på lördag natten. Men oj vad kul jag hade och OJ vad många trevliga pysslingar jag träffat.


Sedan fick jag ju några måste ha saker....lite promarkers kanske, en cuttlebug, lite nya skojsiga stämplar och massa mer.

Tyvärr L så har jag inga bra lättklädda bilder så du får hålla till godo med en sommar-mumsig bild.....visst hade vi det trevligt den där kvällen.......


Peter "smôlpôjken" Johansson

Annars då....jo jag har börjat på en BOM (boken om mig). Gör den i formatet 6x12 och det är skitkul. Har ett krav på den och det är att alla rubriker/titlar måste vara hämtade ur musikens värld. En låttitel eller rad ur en låt - helst då en schlager eller ABBA låt. Har gjort 4 sidor än så länge. Ska fota dem när ljuset tillåter.

Så börjas det lite smått med julkort och tändsticksaskar. Ska få till lite bilder och få ut dem i bloggen.

Nej...ska kolla det sista på Rosa Bandet galan och sedan kojsa.

*Filmtips tro..... såg Wallanders "Hemligheten" och den var väl så där. Ska ta med stora tjejen på Highschool Musical 3 när den går upp på bio. Men hörreni...varför inte ta och kolla på filmen G. Den är ju go......."det skulle du ha tänkt på tidigare" Gillar den faktiskt. Sedan var man ju lite kär i Niklas Wahlgren också....suck.......

Jo...efter att ha sett Mamma mia 2 gånger nu så är jag nog lite förtjust i Pierce Brosnan...när han har skjortan på sig!! Och ni har väl inte glömt "Remington Steele".

Natti natti på er allihop......kanske jag spacklar lite till...............

4 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Men ..oj så många kääääringar du fick med här då:)..får intervjuuua dej i môrn..ha de..spackla inte i sömnen bara..PIA

Geta sa...

Det var allt ett väldigt spacklande!!! Hoppas det blir bra:)
Men ta det lungt med armen!!

Anonym sa...

Va duktig du är som bloggar ibland!! Men de va nog bra att du tog en bild på gullponken istället! Vi får göra detta besök till en tradition så de kanske snart är dax att boka!! Ha en trevlig helg.....L

Anonym sa...

Sötsnöre där! Tack för dina braiga ord om mina kort, KLART att det är ok att lifta! :) Så mycket du bara orkar! Och vem vet, med rätt schwung i tummen kanske du kan lifta hela vägen hit till mig! ;)