lördag 11 oktober 2008

Här är jag igen

Back in the blogg-träsk already!!!

Hoppas ni som jag just nu kollar in danstävlingen på svt!! Himla trevlig.....

Tänka sig att det reeedan kommer en liten skrivelse från mig igen. Har ju varit på dop idag och haft den äran att bli fadder åt en lite prinsessa. Hon är ju inte så gammal än men sedan ska allt "fastra" hjälpa henne in i pyssel och schlager världen!!! Klart tösen ska ha lite lim på fingrarna och glitter i håret.......
Så vi hade ju givetvis fixat till några dopkort till hjärtat....
*Det första går då givetvis i rosa. En himlans söt stämpel från Magnolia som min kära Kanadensisks vän Sophie skickat mig. Sedan blev det lite spillpapper och spilldekos på det.
* Det gröna gjorde jag åt min kära mor. Där blev det en av mina hÄnglar favvisar. Visst är hon bedårande. Åter användes det lite spillpapper och dekos.
*Sedan det sista kortet som min kära dotter gjort. Hon använde Magnolias kyrkstämpel som är så fin och passar till så mycket. Lite blandade dekos där med.





Sedan till presangen då...... Hon fick ett sött litet silversmycke från flickorna och en tavla från hela familjen.
Har använt två stämplar från Magnolia igen. Första gången de fick stämpla sig. Bokstäver från Basic Grey och massor av rosa och glitter....... Ramen kommer från IKEA och är i tittskåpsmodell.







Så till sist en riktigt tjusig bild på en tjusig dam.... så håll till godo och ha en riktigt trevlig helg!! Imorgon ska det grejas ute och foton på verandan ska tas....så gott som färdig är den ju. Då vet ni var ni ska sitta och drinka i sommar!!!





Adios
....ja just det...filmtipset!! Har ni sett de tre första American Pie filmerna så kan ni stoppa där!! Återstående filmer rekommenderas EJ!!
Däremot funkar det alltid med "Notting Hill" och "Stolthet och fördom". Ikväll vet jag inte vad det bli...VM-kval i fotboll går ju men.......det kan nog bli en film för mig istället......//Vera

3 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hjälp..va ja skvatt:)..när jag scrollade ner och fick syn på...ja de var ju du ju..hehehe..FIna skapelser du gjort..du ä duktig du..vill se mer..tips och idee´r mottages tacksamt...jovars..min dator hade visst bara blivit lite förkyld..hoppas att det inte blir värre än så...utan att jag kan hålla mej uppdaterad..vill ju se bildbeviset :) må så gott...titta in till mej snart så får du se vad jag gjort..kram..PIA

Lena sa...

Halloj! Värst vad du varit kreativ...fina kort. Gillade dom. Det är tur att lillstumpan har en sån bra faster som kan lära henne ett och annat...som pyssel och schlager, livets viktiga saker. Hon kan skatta sig lycklig...om inte annat kan väl döttrarna dina göra en och annan insatts...lite bus kan de väl bidra med. Eller hur? Ha dä gött!! // Anna ♥

Sara sa...

Hej!
Va fina kort!
Ja.. Här grejas det som bara den!
Ha det! Kram S