onsdag 8 oktober 2008

Efter massa ovett från mina sk "vänner".....

så måste jag då uppdatera här lite grand. Har varit sååå lat och sett massa filmer istället på kvällarna.
Måste rekommendera den underbara svenska filmen "Repmånad". Den är så goooo......."herr Larsson kan inte reglementet" och "herr Larsson har inget körkort"....är repliker som fastnar.

Annars är det jämna plågor. Tänkte bjuda på ett minimini Turkiet collage (..tack Pia för tipset). Fotot av den strandade valen bjuder jag på ;-)
Det är foto från vårt rum, me on the beach, lite sightseeing och lite mat. Det var sååå härligt att vara borta en sväng.




Sedan fortskrider verandabygget. Pappsen är här var och varannan dag och mocklar. Har två bilder att bjuda på än så länge. Tyvärr glömde jag ta kort på verandan när taket kom på plats....nu har staketet också börjat hamna där det ska. Ser fram emot nästa sommar...välkomna på en drink ute på soldäck och sedan lite mat under tak.........




Nu ska jag snart pysa upp för att fixa till en liten doppresent till brorsans prinsessa som döps till helgen....

Ha det gott alla och se gärna Repmånad.....eller första Sällskapsresan (den duger fint den med... "finns det svenskt kaffe på hotellet" eller klassikern "invalido".... (hjälp vilken torr humor jag har).

Måste bara påpeka att Mamma Mia är OOOTROLIGT trevlig film, Forgetting Sarah Marshall, Heartbreak kid är också filmer som är helt ok......I löööv film!!

Adios igen!!!!

3 kommentarer:

Geta sa...

Kul med lite bilder från semestern! Glömde säja att jag gick förbi idag på rasten och kollade verandan, den blir ju jättefin!!

Anonym sa...

Hej!
Va bra att du lyssnade på mej! Då fick ja ju se den blivande groggverandan!!
Kram Lisbeth

♥ Pia... sa...

Vad då lyssnade? på Pippett vad sa hon för nåt spännnde nu då:) Får nog ta en runda förbi ...när jag är ute och går med Hunden..förresetn så verkar min dator gå lite igen..håler tummarna att den inte strular ...vill inte bli utan dator...ha de så gött..sitter du i nya soffan och softar nu då..PIA