söndag 31 maj 2009

Morsdag

Grattis alla goa mammor.

Själv får jag inte fira min mamma. Hon ringde igår och sa att vi inte fick köpa vare sig presenter eller kort. Ska allt gå dit senare i veckan med en "inte morsdag" sak.

Själv blev jag uppvaktad av en morgonpigg familj. Frukost på sängen kl 07.00 är inte vad jag räknat med. Inte hade jag räknat med det söta halsbandet jag fick heller. Flickorna hade själva valt ut present.

Idag brinner det lite lagomt i skinnet. Vi var ju på SPA i Sunne igår, jag och en hög arbetskompisar. En helt underbar dag med sol och bad. Mycket trevlig mat och härligt sällskap så det var lyckat.

Blommor är planterade och nu ska jag ut och så lite frö.

Titta in senare i kväll så ska jag få in studentkortet jag gjort.....

Kram.......M

1 kommentar:

Geta sa...

Jodå det svir i både skinn och magmuskler vill jag lova. Men det var det värt.