söndag 23 augusti 2009

Halloj!!

Så var helgen redan till ända.
Men jag har hunnit med en metartävling. Dåligt med fisk var det. Sedan har jag och mamma plockat kantareller och sedan blev det familjetur till bion. Vi såg Ice Age 3. Lilltösen tyckte nog att popcorn och cola var mest intressant. Men hon satt stilla hela filmen fast inte tyst hela tiden.

Veckan blir också fullsatt. Måndag är fotbollsträningskväll för flickor -01. Tisdag ska vi hjälpa till att packa upp lite för en loppis. Onsdag ska det städas, torsdag på kusinbesök och fredag är det jobb kräftskiva på min veranda.

Nu till lite reklam......

STOR LOPPIS i Jössefors folketshus med början onsdag 26 augusti.

Den håller på i dagarna 3 eller om det var 4. Tror det börjar vid 9-10 sådär. Överskottet går till Älgå SK ungdomar.

Brukar göra lite fynd på den loppisen...för det är några år den hållit på. I våras fick jag med en hel del hem.

Nu ska jag krypa till kojs och sova lite sött.

Kram............M

1 kommentar:

Geta sa...

ska se om jag kan få tummen ur och komma iväg på loppis den här gången!
Kram.