måndag 8 juni 2009

Vart är sommaren???

Ja inte är den hos mig i alla fall. Kallt och blåsigt. Fast solen tittade fram en aning idag och värmde lite.
Har varit hemma med stortjejen idag. Hon hade magont och yrsel imorse. Sedan sov hon 2 timmar mellan 10.30-12.30, vaknade och kände sig mycket bättre. Fick i henne middag och nu är allt som vanligt. Så imorgon blir det jobbet.

Har kommit hem efter en helhelg i Göteborg med 2 goa arbetskollegor. Det blev massa prat, shopping, god mat och dryck och mer prat. Var liiiite mör när jag kom hem igår kväll.

Sedan fick jag en glad överraskning av försäkringskassan. Har nämligen 2 föräldradagar kvar på stortösen. Men de måste plockas ut innan skolan slutar. Så jag har typ den här veckan på mig. Verkar som det kan bli ledig torsdag och fredag.......

Jobbar på lite studentkort också som måste bli klara snart.

Har fått ett Buzzador erbjudande också om att prova lite hyra-hem-film. Får se hur det är. Har jag tur lyckas jag få in en länk här också så ni få stackare som läser kan få ett förmånligt erbjudande.....
http://www.lovefilm.se/newsignup.do?voucherKey=09Ay2

Så ploppa in på sidan så får ni se vad det är....

Ha det så gott, kram......M

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

men du..kan dun inte sätta in en bild:)...ja jag "sprang" på dina föräldrar..men vykorten glömde jag bort att titta på:(...så kul at det var KUL i götet då...smaaaala geck på er kan jag tänka mej...hoho..var väl inte tyst ens när ni söv..eller ja det var snarkningarna då hörde ja...sommarn kika fram liite förut när jag målade som bäst..sen skulle jag ta en promenad..nå började det regna så nu setter jag framför datorn istället och motionerar fingrarna ...ha de gött syns i mörn..Kram..PIA

Mårten Thorslund sa...

Hej! Jag heter Mårten och jobbar på LOVEFiLM. Ville bara titta in och säga att det är kul att se att du bloggar om kampanjen! Lycka till och hoppas ditt filmtittande med vänner blir kul och att vi lyckas höja filmupplevelsen för dig och dem med en bekväm, enkel, snabb och prisvärt sätt att se film!