söndag 19 april 2009

Vårrensning

Har faktiskt slitit lite under helgen.
Vi har hunnit med att städa bilen, lekstugan och förrådet. Tvättat sådär en 4-5 maskiner. Krattat igenom trädgården, börjat ordna i rabatterna och fikat hos grannarna. Så nu känner jag mig lite duktig. Får se om det får bli lite inne-fix under veckan som kommer. Maken jobbar ju eftermiddag så jag och tjejerna är hemma själva på kvällarna. Ni kan ju gissa att det blir lite trångt i sängen då...... För då bara måste flickorna sova hos mamma.
Nu ska jag kolla lite på "Mord och inga visor". Älskade den serien när jag var ung och bodde hemma. Jag och pappa såg mycket på deckare förr. Mest blev det tyska deckare. Så det var nog där mitt deckarintresse föddes.
Ha det gott alla goa.

Kram........M

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

Haha ja du det var bättre förr..tyska deckare..ååå dom gillade jag :)..syns i mörra..kram..PIA