lördag 23 augusti 2008

Lite bilder till slut



Har nu fått tummen ur och börjat mockla med lite bilder igen.


Har ju satt in två nya snygga hyllor i köket. Påminner lite om bokhyllor med skåp nertill. Får plats med massa härliga loppisfynd och gamla favoriter. Har plockat i lite saker så länge så får jag se vad som blir kvar och vad som får flytta på sig.........


Har även fått in min lilla samling av lockaskar. Kriterierna är enkla. De ska ha lock och gå i mörkblått/vitt. Tycker att de är jättefina.

Så det var nog allt för idag. Gräset är klippt, 3 maskiner tvätt hänger ute i solen, 2 kompisar till stortjejen har precis gått hem, plättar ska ätas och sedan blir det årets första fotbollsmatch. Vi ska till Åmotfors och se dagens ÅIF möta ÅIF anno 85/86 (laget min far tränade då). Ska blir kul att se om man känner igen dem.....

Jo just det.....1 vecka idag så far jag och brudarna till Turkiet!!!!! Så härligt.

Ha det bra.....

2 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Äntligen..säger jag..äntligen ..kommer det bilder ..har väntat ska du veta:)..dina hyllor var fina..är det nåt du haft länge eller hämtat hos "någon"..hihi..lockaskarna söta..så det är detta du samlar på..hmmm då vet man det..ska inte karln få följa med..har jag missat nåt??..jag har varit på tre!!!...loppisar idag.... jag säger fynd kära du ..fynd... så ..nu är det inget mer som återstår ..utom att jag sitter och gör canvastavlor...ha de ..vi syns på måndag...PIA

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Så fint det blev...å vad kul att ni får lite värme..vill åka jag med..ler
Kram Irene