tisdag 24 augusti 2010

Dåligt samvete

Fick ju då lite dåligt samvete över bristen på bilder i bloggen. Så jag får väl lägga in lite då.
Först ut är två kort som jag gjorde innan sommaren. Det första grattis kortet fick lilltjejen på sin födelsedag.



Sedan har vi den beställda avslutningstårtan som stora tjejen skulle ha på skolavslutningen. Hon gick ut andra klass och ville ha glass, maränger och jordgubbar. Visst ser den smaskig ut. Den smakade hur bra som helst också.

Sist ut är ett bröllopskort som jag gjorde nu i början av augusti. Det är en söt Magnoliastämpel jag använt. Sedan har jag köpt en underbar fjärilstans från Martha Stewart. En ny favvis helt klart.



Hoppas det var lite ögongodis i alla fall.
kram


2 kommentarer:

Om mig... sa...

va skoj med lite bilder o va duktig du e o scrappa, ja höll på ja med en sväng kram

Milli sa...

Vad fina de var :-)