onsdag 5 maj 2010

Ny layout

Tänkte förändra sidan lite. Tog en bild på ett kort jag gjorde någon gång i fjol. Blev riktigt bra faktiskt.
Här hemma fortsätter sjukstugan. Lilltösen som var feberfri måndag/tisdag fick hastigt och lustigt feber i går kväll och stygg, slemmig hosta. Hon verkar lite piggare idag men båda två hostar som bara den.

Hoppas på friska barn tills fredagen. Hade tänkt mig att ha lite fest då.... Har inte varit på krogen på över ett halvår. Så lite sugen är man allt.

Får feja lite här hemma så de värsta dammråttorna försvinner.
Ska fota lite alster jag pysslat med så kanske jag kan lägga in dem här snart.......

Ha det......kram

1 kommentar:

♥ Pia... sa...

hallo där i sjukstöga....inte roligt dä och vare sjuk..
ja jag tror nog de luter te den lampa...men carro har en så ja tar nog den..vad har du för någon lampa då??
pia